هزار سینما در چین در معرض خطر بسته شدن

بیش از 40 درصد از سینما در چین می تواند به سینه با توجه به تاریک و دلگیر گزارش چین فیلم در ارتباط است.داشتن ش

توسط MOHAMADREZASITE در 15 خرداد 1399

بیش از 40 درصد از سینما در چین می تواند به سینه با توجه به تاریک و دلگیر گزارش چین فیلم در ارتباط است.

داشتن شده است به طور موقت بسته در طول این ویروس همه گیر مخاطبان ممکن است در تلاش برای بازگشت, ارتباط می گوید.

میلیون ها نفر از چینی لذت تماشای فیلم های آنلاین در طول تعطیلی سینما با تشکر از طیف گسترده ای از خدمات جریان.

به عنوان یک نتیجه هزاران نفر می تواند بسته به طور دائم در یک "قتل عام گسترده" پیش بینی یک کسب و کار چینی ،

وجود دارد در حال حاضر بیش از 12000 سینما در چین با توجه به تحقیقات بازار شرکت IBISWorld. این رقم بیش از دو برابر شده و در دهه گذشته چین در آغوش فیلم-رفتن.

اما چهار از 10 گفت آنها "به احتمال بسیار زیاد به نزدیک" در آینده نزدیک با توجه به فیلم چین انجمن نظرسنجی. این می تواند به معنای نزدیک به 5000 سینما می رود به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

سینما شده اند در میان آخرین سالن به بازگشایی در چین به عنوان مستند اقدامات به تدریج برداشته. دولت چین گفت که سینما همراه با دیگر سرگرمی های داخلی سالن می تواند بازگشایی با محدودیت رزرو.

در سه ماهه اول سال 2020 چین box office takings کاهش یافته است به طور قابل توجهی با توجه به فیلم در انجمن. کوچک سینما با کمتر از 500 نفر رنج می برد بیشتر از, با درآمد تنها به 10 درصد از آن گرفته شده در طول همان آخرین دوره سال است.

اگر سینما دوباره دهانه هستند تا با تاخیر در ماه اکتبر درآمد سالانه خواهد شیرجه رفتن با 91% در سراسر هیئت مدیره این انجمن پیش بینی کرد. چین در سال گذشته تولید شده 64.2 میلیارد یوان (£7.2 میلیارد دلار) از فیلم فروش بلیط که میلیون ها نفر رفتند به سینما.

بوم آنلاین

شان مهار بنیانگذار بازار چین گروه تحقیقاتی معتقد است یک چالش عمده خواهد بود و قدرت رو به رشد چین آنلاین فیلم بخش است که شدیدا رقابتی با سیستم عامل مانند Iqiyi, Youkou و Tencent تصویری.

او گفت: اشتراک ارزان بودند در حدود 2 دلار در ماه برای یک بسته بندی اولیه در حالی که بلیط های فیلم اغلب به فروش برای $20.

"چینی بازیکنان فقط به ارزان, اغلب به دلیل آنها یارانه به عنوان آنها متعلق به غول اینترنتی بازیکنان مانند Alibaba, Baidu یا Tencent," او گفت:.

"گذشته از ترس بیش از ابتلا به Covid-19 مصرف کنندگان نمی خواهد رفتن به سینما در هر زمان به زودی به عنوان دیجیتال ارائه شده بیش از حد خوب و ارزان"

او همچنین پیش بینی کرد بیشتر به درد سینما اگر فیلم شرکت شروع به راه اندازی مستقیم به دیجیتال ارائه شده و اتهام قیمت های بالاتر به صورت آنلاین منتشر شده در فیلم و در یک pay-as-you-go اساسی در بالای نرخ اشتراک. "من انتظار سینما بخش به صورت گسترده قتل عام و بسیاری از کسب و کار," او اضافه شده است.

عدم وجود نسخه های جدید

چالش دیگری است که مردم را به سینما با توجه به کمبود فیلم جدید با تولید محدود با توجه به سفر و محدودیت های اجتماعی.

"ما می شنویم حدود 20 درصد از تولیدات محلی را آغاز کرده اند و یا از سر کار فیزیکی با تعادل به تعویق افتاد و یا در دشواری های مالی مربوط به Covid-19 شیوع" گفت: Rance Pow, مدیر اجرایی صنعتگر, دروازه, آسیا صنعت فیلم مشاور.

"به طوری که پیچیده زمان بندی و بازیابی از سینما به عنوان; 'باید' فیلم مورد نیاز خواهد بود مانند قبل از هرگز برای تقویت صنعت بازیابی".

برخی هشدار داده اند که چین در صنعت فيلم را از دست بدهند تا به 30bn یوان در سال جاری از جمله فیلم ملی مدیریت دولتی بدن.

دیگران کمتر بدبینانه در مورد اقبال چین و سینما. "پیش بینی وخیم اما من خوشبین تر گفت:" کریس فنتون سابق motion picture رئیس جمهور و نویسنده تغذیه اژدها. او را به چینی تمایل دولت به یک فیلم در سطح جهانی صنعت و بزرگترین بازار در جهان است.

"به علاوه چینی را در آغوش فیلم-رفتن به فرهنگی و پود جامعه است. این یک عادت آنها هار در مورد. که اصرار به بازدید از سینما به طور منظم است مشکلاتی روبرو شد".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن