به منظور کاهش تعداد صدمات ناشی از ضربه مغزی در کودکان, یک تیم از متخصصان مراقبت های بهداشتی در دانشگاه جانز هاپکینز دانشکده پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز بلومبرگ دانشکده بهداشت عمومی اداره اورژانس و پزشکان برای کمک به اطمینان حاصل شود که جوانان به طور کامل تحصیل در استفاده مناسب از کلاه دوچرخه به خصوص در محیط های شهری که در آن شدید ترین صدمات سر رخ می دهد.
یکی از راه های آنها نشان می دهد که از طریق استفاده از یک برنامه آموزشی جدید-از جمله حمایت از مواد و تصویری ساخته شده با ایده ها و بینش از, Baltimore, مریلند, جوانان -- که تیم جانز هاپکینز خلبان آزمایش در سال 2017. نتیجه موفقیت آمیز است که دادگاه گزارش شده در مارس 17, 2020, موضوع ارتقاء سلامت عمل.
"برای خانواده های کم درآمد و اقلیت های برنامه است که اطلاع رسانی در مورد کلاه ایمنی اقدامات بسیار مهم است می گوید:" منجر نویسنده مطالعه Leticia Ryan, M. D., M. P. H. دانشيار اطفال و مدیر تحقیقات در کودکان طب اورژانس در دانشگاه جانز هاپکینز دانشکده پزشکی. "جوانان ما گرا و فرهنگی متناسب با رویکرد می تواند مورد بررسی قرار گیرد به عنوان یک استراتژی برای رسیدن به این هدف است."
در ایالات متحده 26,000 از 325,000 کودکان تحت درمان در هر سال در اتاق های اورژانس برای دوچرخه-آسیب های مرتبط با تجربه های مغزی است. دانشگاه جانز هاپکینز محققان می گویند برنامه های پیشگیری مورد نیاز هستند اما آنها باید طراحی برای رسیدن به تمام گروه ها بدون در نظر گرفتن وضعیت اجتماعی و اقتصادی.
به عنوان مثال, آنها توصیه ارائه کلاه ایمنی به خانواده های محروم در طول جلسات اطلاعاتی در مورد مناسب خود استفاده کنید. این تیم می گوید: راه دیگر برای غلبه بر موانع اجتماعی برای پیشگیری از استفاده از مواد آموزشی -- مانند بالتیمور تصویری -- توسعه یافته با ورودی از مخاطبان جوان دوچرخه سواران.
در مطالعه انجام شده بین ماه های سپتامبر و دسامبر سال 2017, محققان کار خود را با 20 شهری بالتیمور پدر و مادر و فرزندان خود را در سنین 8 تا 15 (میانگین سن 9) که تا به حال سوار یک دوچرخه در عرض شش ماه گذشته. برای شروع, کودکان, کامل قبل از مداخله بررسی و تماشا "شما می توانید تماس بگیرید" تصویری که در آن جوانان شهری بحث در مورد اهمیت پوشیدن کلاه. مداخله برنامه همچنین شامل یک رایگان کلاه دستورالعمل اتصالات و پدر و مادر و ارشاد سند است. این مطالعه به پایان رسید با کودکان تکمیل یک بعد از مداخله بررسی شد.
تحقیقات قبلی نشان داده بود که بالاترین نرخ آسیب از دوچرخه استفاده بدون کلاه ایمنی رخ می دهد در 10 تا 15 سال و محدوده سنی که اکثر دوچرخه سوار مرگ و میر رخ می دهد در مناطق شهری است. در دانشگاه جانز هاپکینز مطالعه 13 (65%) از شرکت کنندگان گزارش در قبل از مداخله نظرسنجی که آنها سوار دوچرخه خود را بر اساس این هفته; اما 16 (80%) گفته است که آنها خود را یک کلاه یا عینک هرگز یک کلاه.
در بعد از مداخله بررسی پس از یک ماه پنج از 20 کودک (25%) گزارش شده سوار دوچرخه خود را در طول دوره مطالعه و گفت که آنها با استفاده از یک کلاه. تمام 20 کودکان گزارش شده است که آنها در نظر گرفته شده برای استفاده از کلاه ایمنی به عنوان یک نتیجه از برنامه مداخله.
بر اساس نتايج حاصل از مطالعه محققان می گویند وجود دارد نیاز به خیاط خاص دوچرخه-کلاه ایمنی به مداخلات بیشتر تحت تاثیر گروه ها از جمله خانواده های کم درآمد و اقلیت ها ،
###
ویدئو: شما می توانید تماس بگیرید | دوچرخه, کلاه ایمنی https:/
سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.
is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- هنوز هم راه طولانی برای رفتن': که رکورد بزرگترین واحد-روز افزایش جدید Covid-19 موارد
- شیوع کروناویروس: خبرنگار هدیه ای از کفش های مهاجر می رود ویروسی
- سلاح های جدید برای مبارزه با شیطان بیماری
- Ahmaud Arbery: جرم و جنایت نفرت اتهامات در نظر گرفته شده بیش از ما هل دهنده کشتار
- بایدن مگ ویتمن را به عنوان سفیر خود در کنیا معرفی کرد
- باتری های پلاستیکی است که می تواند مقاومت در برابر اعماق دریا فشارها و مقاومت در برابر آتش است و تست شده بر روی مینی-sub
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- موتور 206 RC
- تجهیزات و علوم آزمایشگاهی - مجله آزمایشگاهی لب ویکی
- پیدا کردن سرمایه در گردش است که کلید برای کسب و کارهای کوچک تلاش بازگشایی شتاب