مردی در روز سهشنبه، ۶ آوریل ۲۰۲۱، در نزدیکی اسکلهای در ساحل هانتینگتون، کالیفرنیا، دوچرخهای برقی میراند.
پل برزباخ گتی ایماژ
دوچرخههای برقی در سالهای اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کردهاند و یک اعتبار مالیاتی 1.75 تریلیون دلاری از طرف دموکراتها Build Back Better میتواند باعث افزایش بیشتر آنها شود.
نسخه لایحه امنیت اجتماعی و شبکه آب و هوا که توسط مجلس نمایندگان تصویب شد به برخی از آمریکاییها 30 درصد اعتبار مالیاتی کاملاً قابل استرداد برای خرید دوچرخههای الکترونیکی خاص ارائه میکند.
افرادی که 75000 دلار یا کمتر درآمد دارند، واجد شرایط حداکثر تا سقف 900 دلار هستند. ارسال کنندگان مشترک که تا 150000 دلار می گیرند می توانند برای دو دوچرخه و حداکثر 900 دلار اعتبار مالیاتی برای هر کدام واجد شرایط شوند. برای مالیات دهندگان بالاتر از این سطوح درآمد کاهش می یابد. دوچرخه های الکترونیکی با قیمت برچسب بیش از 4000 دلار واجد شرایط اعتبار نیستند.
وام دوچرخه الکترونیکی قهرمانان زیادی در کنگره دارد، از جمله جیمی پانتا، دی-کالیفرنیا، که اوایل امسال قوانین مشابه و جداگانه ای را برای افزایش خرید دوچرخه های الکترونیکی ارائه کرد. از آنجایی که دوچرخه های الکترونیکی یک گزینه حمل و نقل کم کربن هستند که می توانند جایگزین برخی از سفرهای ماشینی، به ویژه سفرهای کوتاه مدت شوند، پانتا و دیگر طرفداران آن می گویند که آنها برای تلاش های ایالات متحده برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی بسیار مهم هستند.
«می خواستیم بگذاریم [e-bikes] پانتا به سیانبیسی گفت: «درست با خودروهای برقی یا اتوبوسهای الکترونیکی، و ما اساساً نشان میدهیم که این راهی است که میتوانیم تولید کربن خود را در بخش حملونقل کاهش دهیم.»
بر اساس گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست، حمل و نقل 29 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده در سال 2019 را تشکیل می دهد. این بزرگترین بخش در بین تمام بخش ها است که تولید برق و فعالیت صنعتی به ترتیب با 25 درصد و 23 درصد در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
پانتا گفت که دموکراتها خواهان قانون سرمایهگذاری در زیرساختها و مشاغل هستند که قبلاً یک قانون است و قانون ساختمان بهتر که اولویتهای اجتماعی و هزینهای دموکراتها را برای کمک به سرعت بخشیدن به انتقال به شیوههای حملونقل پایدارتر تأمین مالی میکند. او گفت که اعتبار مالیات دوچرخه الکترونیکی "حلقه مهمی در این زنجیره تلاش ها برای انجام این کار است."
دوچرخه الکترونیکی چیست؟
دوچرخه های برقی اغلب شبیه دوچرخه های سنتی هستند. تفاوت اصلی - همانطور که از نام آنها پیداست - این است که آنها یک موتور الکتریکی با باتری دارند که گاهی اوقات علاوه بر پدال های خود کاربر، موتور را به جلو می برد.
به گفته شرکت تحقیقات بازار NPD Group، در 12 ماه بین ژوئیه 2020 و ژوئیه 2021، فروش دوچرخه های الکترونیکی 240 درصد نسبت به مدت مشابه دو سال قبل افزایش یافته است.
- برخی از دوچرخه های الکترونیکی، که به کلاس 1 معروف هستند، موتورهایی دارند که فقط زمانی شروع به کار می کنند که راکب رکاب بزند. هنگامی که موتور به سرعت 20 مایل در ساعت می رسد، تقویت موتور متوقف می شود.
- موتورهای دوچرخه الکترونیکی کلاس 2 را می توان در زمانی که راننده رکاب نمی زند استفاده کرد. اما مانند دوچرخه های الکترونیکی کلاس 1، موتور بیش از 20 مایل در ساعت کار نمی کند.
- نوع سوم، به نام کلاس 3، همچنین کاربر را ملزم به پدال زدن میکند، اما دوچرخه او میتواند تا 28 مایل در ساعت قبل از اینکه کمک را متوقف کند، کمک کند.
- هر سه دسته از دوچرخه های الکترونیکی دارای شرایط اعتبار مالیاتی هستند، مشروط بر اینکه معیارهای ذکر شده در بالا را داشته باشند.
کریس چری، استاد مهندسی عمران و محیط زیست در دانشگاه تنسی که حمل و نقل پایدار را مطالعه می کند، می گوید: «جادوی دوچرخه الکترونیکی این است که واقعاً لبه های دردناک دوچرخه سواری را از بین می برد. او در حال حاضر روی مطالعهای کار میکند که تأثیر مشوقهای دوچرخههای الکترونیکی را در سطح شهرداری بررسی میکند.
"شما می توانید راحت تر از ترافیک مطلع شوید. چری در مصاحبه ای به CNBC گفت: "شما می توانید تمام نیازهای سفر خود را بدون وارد شدن به محیطی با فعالیت بدنی شدید برآورده کنید." او گفت که نتیجه این است که دوچرخههای الکترونیکی برای گروه وسیعتری از مردم جذاب هستند، مانند کسانی که نمیتوانند هنگام کار با دوچرخه سنتی عرق کنند. او گفت که آنها همچنین کارهایی مانند رفتن به خواربار فروشی یا بردن بچه ها از مهدکودک را با دوچرخه آسان تر می کنند.
تحریک پذیری
چری گفت که دوچرخه های الکترونیکی همه موانع دوچرخه سواری از جمله خطرات ایمنی مرتبط با جاده های سواری با زیرساخت های ضعیف دوچرخه سواری را از بین نمی برند. او گفت، اما دوچرخه های الکترونیکی بر برخی از آنها غلبه می کنند. زمانی که این موانع برطرف شد، مردم به جای استفاده از گزینههای کربن فشردهتر مانند خودروهای گازسوز، به فکر رفع بیشتر نیازهای سفر خود در دوچرخههای الکترونیکی میشوند.
چری گفت که این تغییر برای به حداکثر رساندن مزایای بالقوه اقلیمی استفاده از دوچرخه های الکترونیکی کلیدی است، در حالی که اذعان داشت که دوچرخه های برقی مزایای بیشتری از جمله سلامت شخصی دارد.
اگر واقعاً به گازهای گلخانهای اهمیت میدهید و به همین دلیل دوچرخه میخرید - و من فکر میکنم این جوهر یک دوچرخه الکترونیکی است. [tax credit] در لایحه Build Back Better - شما باید این کار را به گونه ای انجام دهید که جایگزین سفر با ماشین شود.
دوچرخههای الکترونیکی معمولاً گرانتر از دوچرخههای معمولی در سبک مشابه هستند، اما این جایی است که حامیان امیدوارند این مشوقها بتواند تفاوتی ایجاد کند. پانتا و سایر طرفداران، مانند نماینده ارل بلومناور، دی-اور، امیدوارند که داشتن اعتبار مالیاتی فدرال با درآمد محدود، این مانع بالقوه برای پذیرش را کاهش دهد.
نماینده Earl Blumenauer، D-Ore.، در یک کنفرانس مطبوعاتی با پرورش دهندگان حامی طرح سبز نیو دیل و اصلاحات سیاست کشاورزی در واشنگتن در چهارشنبه، 18 سپتامبر 2019، صحبت کرد.
کارولین برمن CQ-Roll Call, Inc. | گتی ایماژ
بلومناور، رئیس گروه کنگره دوچرخه گفت: "برخی از افراد برای انتقال به دوچرخه سواری فقط به کمی انگیزه نیاز دارند و این واقعیت که دوچرخه های الکترونیکی بسیار راحت، آسان و سرگرم کننده هستند، باعث می شود افراد این کار را انجام دهند." افرادی که درآمد کمتر از 150000 دلار برای یک خانوار دارند، افرادی هستند که منافع اقتصادی برای آنها بسیار مهم است.
قانون ساخت و ساز بهتر پس از تصویب مجلس بازگشت، اکنون در سنا مورد بررسی قرار می گیرد، جایی که دموکرات ها اکثریت را به عنوان تیغ دارند. مشخص نیست که آیا اعتبار مالیات دوچرخه الکترونیکی آن را به نسخه نهایی بالقوه تبدیل می کند یا خیر. مخالفان جمهوری خواه قانون گسترده تر از هزینه آن و بسیاری از ابتکارات مخارج مختلف آن، از جمله اعتبار مالیاتی دوچرخه الکترونیکی انتقاد کرده اند.
Mike Kelly، R-Pa.، در بیانیه ایمیلی به CNBC گفت: «دولت نباید از پول مالیات دهندگان برای یارانه دادن به صنعت خودروهای الکتریکی، چه خودرو و چه دوچرخه استفاده کند». کلی، یکی از اعضای کمیته روش ها و روش های نوشتن مالیات، رئیس مشترک مجمع خودروی مجلس نمایندگان است. او مدتهاست که با اعتبار مالیاتی خودروهای برقی مخالف است.
"در حال حاضر، این فقط به نفع ثروتمندان است. این شرط زمانی به وجود می آید که دوچرخه های الکترونیکی، به ویژه، در تلاش برای به دست آوردن محبوبیت در میان اکثریت آمریکایی ها هستند. دوچرخه های الکترونیکی نیز به طور قابل توجهی گرانتر از دوچرخه های سنتی هستند و من نمی توانم از مالیات دهندگان سخت کوش منطقه خود بخواهم که در زمانی که تورم و هزینه های روزانه در حال افزایش است، برای این محصولات اعتبار مالیاتی ارائه کنند.
تاثیر بر صنعت
مایک رادنبو، بنیانگذار و مدیر عامل Rad Power Bikes مستقر در سیاتل، به CNBC گفت که معتقد است اعتبار مالیاتی فدرال می تواند "تأثیر بزرگی بر تجارت ما" داشته باشد، که به گفته او در حال حاضر رشد قابل توجهی را تجربه می کند. او گفت که راد از زمان شروع بهعنوان یک کسبوکار مستقیم به مصرفکننده در سال 2015 بیش از 350000 مشتری داشته است و انتظار میرود که تنها در نیمه دوم سال 2021 بیش از 100000 سوار دیگر اضافه کند.
حتی اگر اعتبار مالیات بر دوچرخه الکترونیکی به قانون تبدیل نشود، رادنبو گفت که این واقعیت که در لایحه مجلس نمایندگان گنجانده شده است، دوچرخه های الکترونیکی را به عنوان "شکل واقعی حمل و نقل" تایید می کند.
Radenbow گفت: "دو سوم مشتریان ما از دوچرخه های الکترونیکی خود برای جایگزینی کیلومترها استفاده می کنند که در غیر این صورت در خودروهای خود انجام می دادند."
رادنبو گفت: «مشتریان ما از دوچرخههای خود عمدتاً برای جابجایی، کمک، بردن خانوادههای خود به مدارس و گذاشتن آنها در مهدکودکها، حمل کالا و تحویل غذا و سایر کاربردهای تجاری استفاده میکنند.» "این اعتبار مالیاتی یکی از اولین موارد در سطح فدرال است که در آن تشخیص داده شده است که دوچرخه های الکترونیکی سرگرمی خالص نیستند. آنها بیشتر حمل و نقل هستند."
[ad_2]
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- کتاب دانشگاهی
- لپ تاپ استوک - فروشگاه لپ تاپ استوک لپ مال
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- دانشمندان روسی توسعه 'پاکسازی' روش 'ترفند' سیستم ایمنی بدن و نانو مواد مخدر موثر تر
- خانه-تماس با مدل بهره برداری رادیولوژی مداخله باعث بهبود نتایج و دسترسی به مراقبت
- مطالعه جدید به بررسی کهکشان ها بهترین هستند برای زندگی هوشمند
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- کتاب کودکانه
- افزایش سایز اندام تناسلی ، همه چیز در مورد سایز آلت مردان