هدرز موتور B3 (پراید قدیم) - سام تیونینگ

هدرز ها را می توان بر مبنا ظاهری که دارند، در دستههای متعدد دستهبندی کرد، بدین ترتیب شرکت تولید کننده بایستی اهمیت دقت به نکتههایی چون مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک گونه از همین قطعه را طراحی کنند. گونه های هدرز را میتوان در سه جور کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز بایستی اساسی اعتنا به موضوعاتی زیرا ارتقاء توان هدرز، توجه به میزان آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از لوازمی است که به جهت ارتقا شتاب و توان اتومبیل آیتم استعمال قرار میگیرد ، برای این که بتوانید غایت راندمان را از ماشین پراید اخذ کنید همین آیتم یکی از موارد اضطراری میباشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی میباشد که تراز آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از این جهت در زمان خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ایجاد هدرز پراید یورو4 فولادی از شیوه خمکاری استعمال شده است، تراز آن صاف و صیقلی دیده می‌گردد و به همین ادله خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن واقعه میافتد. در صورتی که بخواهیم در ارتباط مهم طراحی همین قطعه بگوییم؛ بایستی گفت که این قطعه سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد، چرا که درصورتیکه اینچنین نباشد و بر روی سطح آن زبری چشم شود، این زبری مانع از خروج گاز میشود، بنابراین تولید و طراحی همین قطعه را می توان یک فعالیت طاقت فرسا و مستمند به دانش مخصوص در نظر گرفت. در یک تعریف کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همچنین تقویت موتور در نظر گرفت که در زمانی که قیمت ماشین بالا می‌رود و اشخاص توانایی خرید یک ماشین پرقدرت و حساس میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار می گیرد و آن را بر بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب می کنند که کارگزاری همین قطعه منجر پیدایش ویژگیهای مختلفی در ماشین هم میشود. اگر در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز استفاده شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اهمیت شتاب و کارایی بهتری از خودرو خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در رابطه حیاتی طراحی و ایجاد این قطعه حساس دارد، زمان و هزینهای است که شما بایستی برای آن در لحاظ بگیرید، ایجاد هدرز را میتوان یک فرآیند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین برهان اکثری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که می بایست بهصورت جداگانه بر روی خودرو نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. همین دو قطعه از لحاظ فرآورده و ساختاری اهمیت یکدیگر تفاوت دارند، می توان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی به جهت هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی با کمترین مقاومت از اگزوز خودرو خارج میگردند و پروسهی انجام همین حادثه حساس هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه با مانیفولد، سرعت بالا و آسانتر است و این موضوع خویش می تواند بر خنکسازی موتور هم اثر گذاری داشته باشد. زمانی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه اصلی هدرز فولادی پراید وب وبسایت خود باشید.