رئیس جمهور جو بایدن در یک کنفرانس مطبوعاتی در آزمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیر (NREL) در 14 سپتامبر 2021 در آروادا، کلرادو اظهاراتی را بیان کرد.
هلن اچ ریچاردسون دنور پست گتی ایماژ
اقتصاددانان وال استریت بر این باورند که نسخه ای از طرح نزدیک به 2 تریلیون دلاری جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، "بهتر بسازید" به قانون تبدیل خواهد شد.
و آنها همچنین معتقدند این اقدام که شامل صدها میلیارد دلار تغییر آب و هوا می شود، پس از یک قانون مجزای 1 تریلیون دلاری کارهای عمومی که اوایل پاییز توسط رئیس جمهور امضا شد، معامله بزرگ دیگری برای صنعت زیرساخت خواهد بود.
اقتصاددانان گلدمن ساکس، Evercore ISI، Morgan Stanley و JP Morgan در هفتههای اخیر نوشتهاند که معتقدند تصویب قانون بایدن برای بازگشت بهتر توسط سنا فقط یک مسئله زمان است.
آنها می گویند که این می تواند به معنای رونق تجاری برای برخی از بزرگترین شرکت های ساختمانی و مصالح کشور باشد.
مایک فروولی، اقتصاددان ارشد جی پی مورگان، به CNBC گفت: "هیچ چیزی در DC 100٪ قطعی نیست، اما من فکر می کنم شانس بسیار بالا است، می توانم بگویم 80-90٪ برای دریافت نوعی BBB."
این می تواند سال قابل توجهی در آینده برای سهامی مانند فولادساز Nucor یا سنگریزه Vulcan Materials باشد که انتظار می رود هر دو به لطف سرمایه گذاری های زیرساختی سطحی آینده، فروش خود را افزایش دهند.
جاده سخت، مقصد عالی
اعتماد وال استریت به لایحه پراکنده اقلیم، بهداشت و آموزش و پرورش ممکن است برای برخی در کاپیتول هیل تعجب آور باشد، جایی که چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y.، در حال کار اضافی برای رسیدن به مصالحه بین دموکرات های دیگر است.
سومر باید تمام 50 عضو گروه خود - از سناتور محافظهکار جو مانچین از ویرجینیای غربی گرفته تا سوسیالیست دموکرات، سناتور برنی سندرز از ورمونت - را متقاعد کند که بر روی یک نسخه واحد از این لایحه به توافق برسند.
اختلافات میان دموکراتها قبلاً باعث شده است که حزب برخی مفاد مهم مانند برنامه مرخصی با حقوق را کاهش دهد و برخی از مفسران را وادار کرده است که درباره شانس این لایحه در سنا تعجب کنند.
در حالی که بسیاری از مردم ممکن است Build Back Better را برای گسترده ترین اهداف آن مانند کربن زدایی ملی و کاهش هزینه های دارویی بدانند، سام ریکتز می گوید که این گام بزرگ دیگری برای زیرساخت های ایالات متحده است.
ریکتس، یکی از اعضای ارشد مرکز پیشرفت چپ آمریکا، روز شنبه به CNBC گفت که Build Back Better بر اساس یک لایحه جداگانه زیرساختی یک تریلیون دلاری است که بایدن در ماه نوامبر امضا کرد.
ریکتس گفت، این لایحه دو جانبه «فقدان سرمایهگذاری پایدار در زیرساختهای سنتی آمریکا: بزرگراهها و جادهها و پلها، خطوط برق، زیرساختهای آب» را جبران میکند. "قانون ساخت و ساز بهتر یک لایحه زیرساختی نه تنها برای قرن بیست و یکم، بلکه برای آینده است."
قبل از پیوستن به اتاق فکر، ریکتس به عنوان مدیر آب و هوا در کمپین ریاست جمهوری فرماندار جی. اینسلی، D-Wa.، جایی که به شکل دادن به سیاست های زیست محیطی و انرژی تیم کمک کرد، خدمت کرد. او بعداً شرکت Evergreen را تأسیس کرد، سازمانی که او و دیگر فارغ التحصیلان Inslee از آن برای بهبود قوانین آب و هوا استفاده کردند.
ما به یک شبکه برق پایدار و ایمن نیاز داریم. اما ما همچنین به یک شبکه برق پایدار، ایمن و پاک نیاز داریم تا از بدترین اثرات تغییرات آب و هوایی جلوگیری کنیم و یک اقتصاد انرژی پاک واقعی در قرن بیست و یکم بسازیم، اقتصاد غیرفسیلی قرن گذشته که باعث آلودگی می شود. بازگشت قانونگذاری بهتر.
ریکتس گفت که باید اتفاقات زیادی برای تحقق این امر بیفتد.
تولیدکنندگان آمریکایی باید صدها مایل خطوط برق جدید را توسعه دهند، تولیدکنندگان انرژی باید مدلهای تجاری خود را برای تمرکز بر باتری و لیتیوم بازنگری کنند، و شرکتهای مهندسی باید هنگام تصمیمگیری برای ساخت زیرساختهای حملونقل کارآمدتر، افزایش سطح دریا و فرسایش را در نظر بگیرند.
و برای وال استریت، همه اینها به معنای درآمد بیشتر، مشاغل بیشتر و سود بیشتر از شرکت های زیرساخت است.
اگرچه این لایحه ممکن است تغییر کند، یک بند کلیدی در پروژه فعلی Build Back Better بسته ای حدود 300 میلیارد دلاری مشوق های مالیاتی و تخفیف برای انرژی پاک، وسایل نقلیه الکتریکی، ساختمان های پاک و کربن زدایی است.
به گفته وایت، برای مثال، این چارچوب هزینه نصب انرژی خورشیدی روی پشت بام خانه را تا حدود 30 درصد کاهش می دهد و هزینه یک وسیله نقلیه الکتریکی ساخت ایالات متحده را که با مواد آمریکایی و نیروی کار اتحادیه ساخته شده است تا 12500 دلار کاهش می دهد. خانه
ریکتس گفت: "به انرژی های تجدیدپذیر فکر کنید، به انتقال و ذخیره انرژی فکر کنید، به توانایی کربن برای جذب این فناوری ها برای کربن زدایی شبکه فکر کنید." Build Back Better "خیلی از آن است، و من می توانم بگویم که این لایحه زیرساختی حتی مهم تر از لایحه زیرساختی است که رئیس جمهور قبلاً امضا کرده است."
هزینه ها، منافع، تجزیه و تحلیل
علیرغم چانه زنی های مداوم در کاپیتول هیل، سرمایه گذاران نسبت به نسبت های لایحه و افزایش آن برای تولید کنندگان و شرکت های ساختمانی ایالات متحده بی تفاوت هستند. چیزی که برخی از اقتصاددانان خیابانی در مورد آن اختلاف نظر دارند، تخمین آنها از قیمت نهایی Build Back Better است.
یان هاتزیوس، اقتصاددان ارشد گلدمن ساکس، در 22 نوامبر نوشت: "سنا همیشه بزرگترین مانع برای پاکسازی قوانین BBB بوده است و ما انتظار داریم این قانون قبل از تصویب در این اتاق تغییر کند." به طور کلی، ما انتظار داریم که این صورت حساب تا حدودی از بیش از 2 تریلیون دلار هزینه جدید و معافیت های مالیاتی در صورتحساب به 1.75 تا 2 تریلیون دلار طی 10 سال کاهش یابد.
فرولی از JP Morgan، که انتظار دارد یک حساب کاربری بهتر در محدوده 1 تریلیون دلار تا 1.5 تریلیون دلار داشته باشد، نوشت که تأثیر آخرین اقدامات گسترده تر از اقدامات اضطراری برای Covid-19 مانند قانون CARES یا قانون است. طرح نجات ایالات متحده
او نوشت که مصرف کنندگان تاثیر تمدید اعتبار مالیاتی برای کودکان در سال آینده را زودتر از اینکه جاده ها یا ایستگاه های شارژ بیشتری را برای خودروهای برقی صاف کنند، احساس خواهند کرد. ممکن است سال ها طول بکشد تا اکثر آمریکایی ها هر روز در وسایل نقلیه الکتریکی زندگی کنند.
از سوی دیگر، معامله گران سهام، برنامه زمانی متفاوتی را مشاهده می کنند. کسانی که میخواهند قبل از شروع پروژههای زیربنایی بزرگ برای کار سرمایهگذاری کنند، احتمالاً در حال حاضر به دنبال به دست آوردن سهام مواد مورد علاقه خود یا سهام صنعت هستند.
"به نظر ما، حتی یک تخمین محافظه کارانه از نتیجه نهایی همچنان 2.5 دلار پایدار خواهد بود [trillion] مایکل ززاس، رئیس تحقیقات سیاست عمومی ایالات متحده در مورگان استنلی، روز چهارشنبه نوشت: بین این دو برنامه به مدت 10 سال.
وی افزود: «در حالی که این تعداد ممکن است با جاه طلبی های برخی از مترقیان مطابقت نداشته باشد، باید توجه شما را جلب کند. چنین مقدار هنگفتی پول منجر به یک "ابر چرخه زیرساختی"، تقاضای ملی قوی برای مصالحی مانند سیمان و آسفالت - و افزایش در بخش ساخت و ساز گسترده تر خواهد شد.
به نظر می رسد سرمایه گذاران در حال حاضر سهام خاصی را ترجیح می دهند که می توانند از پروژه های بهبود بزرگراه و پل های کشور بهره مند شوند.
Vulcan امسال با 33 درصد افزایش به 22 درصد در S&P 500 رسیده است، در حالی که سهام Nucor بیش از دو برابر شده است. PAVE، صندوقی که سرمایهگذاران را در معرض طیف گستردهای از سهام زیرساخت قرار میدهد، 32 درصد رشد داشته است.
گروه مهندسی جاکوبز، یک شرکت خدمات ساختمانی که به دولت ها و شرکت های خصوصی در طراحی و ساخت کمک می کند، حدود 20 درصد از درآمد سالانه خود را از تدارکات دولت ایالات متحده به دست می آورد. پروژه ها اغلب شامل کار برای نیروی دریایی ایالات متحده یا وزارت انرژی است.
جیکوبز که حدود 52000 کارمند دارد، همچنین با دولتهای ایالتی روی انواع پروژههایی کار میکند که به گفته حامیان Build Back Better، برای کاهش انتشار کربن در ایالات متحده حیاتی هستند و احتمالاً در قوانین نهایی گنجانده میشوند.
او این کار را در تگزاس انجام داد، جایی که به عنوان مدیر پروژه برای خط جدید TEXRail که در سال 2019 افتتاح شد، خدمت کرد. راه آهن جدید از 27 مایلی تگزاس بر روی 9 ایستگاه و سه شهر، از جمله فورت ورث، شمال ریچلند هیلز و گریپ واین عبور می کند. فرودگاه بین المللی فورت ورث
ارزش سهام جیکوبز امسال 46 درصد رشد داشته است.
- مایکل بلوم از CNBC در این گزارش مشارکت داشت.
[ad_2]
مقالات مشابه
- سرطان تیروئید؛ علت، تشخیص و درمان انواع سرطان تیروئید
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- قطب شمال اقیانوس تغییرات رانده شده توسط sub-دریاهای قطب شمال
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- مداوم نابرابر قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا در شهرستان دریاچه نمک مدارس
- راه اندازی رستوران ایتالیایی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- 'آن را به طور کامل دست نخورده': مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید در WH مشاور که ادعا کرد آمریکا و چین تجارت با ایران 'بیش' با توجه به پکن Covid-19 'پوشش'
- بایدن خواستار عدالت برای گرجستان قتل سیاه هل دهنده Arbery